مقنعه بروجرد

تولیدی و فروش انواع مقنعه بروجرد

مقنعه بروجرد

تولیدی و فروش انواع مقنعه بروجرد

تولیدی و فروش انواع مقنعه بروجرد

خرید آنلاین از سایت www.alinstyle.ir

طبقه بندی موضوعی

گفت و گو با مدیر مسئول پخش مقنعه بروجرد

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۴۱ ب.ظ

 خانمی را سراغ دارم که در بیشتر مراحل زندگی اش از مدرسه تا دانشگاه و محل کار تا به حال مقنعه های بروجرد را نپوشیده باشد. از همان ابتدا مقنعه های بروجرد به علت کیفیتی که داشت فروشندگان آن را گرانتر می فروختند و می گفتند بهتر از این  نداریم. بعد از گذشت سال ها هنوز هم اسم این مقنعه را که می شنویم حس نوستالژیکمان گل می کند و یاد دوران مدرسه و دانشگاه می افتیم. چند سالی است که شکل و قیافه مقنعه بروجرد هم مدرن و امروزی شده و در حقیقت این شرکت  اقدام به تولید مقنعه هایی کرده که پارچه های خودش باعث شهرت چندین ساله آنها شده بود. حالا ویژگی آنتی باکتریال دارند و در بسته بندی جدید زیباتر به نظر می رسند. اگر جزء کسانی هستید که در مراحل مختلف زندگیتان اثری از این مقنعه ها به جا مانده حتما این گفتگو را بخوانید. ما به سراغ شرکت حیات گستر بروجرد رفتیم و با سمیه قادری، کارشناس ارشد بازاریابی و مدیر مسئول بخش فروش مقنعه این شرکت گفتگو کردیم. 






از چه سالی شرکت پارچه بافی بروجرد تصمیم گرفت وارد چرخه تولید شود؟



سالهاست که تولید کنندگان مقنعه با پارچه های بروجرد کار می کنند و همه مقنعه هایی که پارچه اش بروجرد است را می شناسند. به همین دلیل بعد از اینکه از سال 89 "هولدینگ زندگی" شکل گرفت، کم کم گسترده تر شد و از سال 91 شرکت حیات گستر که تولید کننده مقنعه است آغاز به کار کرد با این هدف که پارچه هایی که در گروه زندگی و نساجی بروجرد تولید می شوند را تبدیل به محصولاتی نهایی مثل مقنعه، لباس کار و سایر موارد بکند. 



تولید مقنعه را به علت شهرت پارچه های بروجرد که سالهاست خانم ها استفاده می شناسند، انتخاب کردید؟



در واقع ما سعی کردیم روی نقاط قوت خودمان دست بگذاریم و چون می دانستیم پارچه بروجرد در تولید مقنعه حرف اول را در بازار می زند شروع به دوخت و تولید آن کردیم. ما کالای خواب را هم تولید می کنیم و دلیل آن هم این است که می دانیم مردم کیفیت ملحفه های بروجرد را می شناسند و کیفیت آن را دوست دارند. 



مقنعه هایی که در حال حاضر در شرکت حیات گستر بروجرد تولید می شوند، چه ویژگی هایی دارند؟



در هنگام تولید این محصول ما قصد داشتیم حتما ارزش افزوده ای نسبت به سایر مقنعه های بازار به آن اضافه کنیم. چون اگر با همان شکل سابق آن را عرضه می کردیم کسی باور نمی کرد که این محصولات متعلق به خود کارخانه بروجرد هستند. برای اینکه بتوانیم برند بودن مقنعه ها را نشان بدهیم تا با سایر محصولات بازار اشتباه گرفته نشوند، برچسب هایی (لیبل) را داخل مقنعه طراحی کردیم و همچنین مقنعه را در بسته بندی های خاص قرار دادیم تا برند شرکت بروجرد مشخص باشد. علت آن هم این بود که مشتری مطمئن شود، این محصول متعلق به شرکت بروجرد است. 



در چه رنگ ها یا مدل هایی این مقنعه ها تولید می شوند؟



در واقع کارمان را تازه شروع کرده ایم و تمام تلاشمان این بوده که با استانداردهای مقتعه و آن چیزهایی که در جامعه مرسوم است پیش برویم. به همین علت فعلاً مقنعه های ما به شکل پفکی ساده و در دو نوع  ساده و آنتی باکتریال تولید می شوند. از نظر رنگ بندی 20طیف رنگ داریم و از رنگ سفید و کرم گرفته تا سبز و آبی و تمام رنگ هایی که مرسوم است را در بر می گیرد. نکته دیگر سایز بدنی این محصول است که در حال حاضر در 2 سایز 85 و 95 موجود است اما این سایزبندی بر اساس نیاز خانم ها و نظرسنجی از آنها در آینده تغییر خواهد کرد.



فروش و استقبال از این محصول چطور بوده؟



در حال حاضر مهم ترین مشکل ما وجود مقنعه های دیگر است که به اسم بروجرد به فروش می رسند، در صورتی که پارچه آنها بروجرد نیست. خانم ها باید بدانند مقنعه ای که بسته بندی خودمان و برچسب بروجرد را ندارد، پارچه اش هم بروجرد نیست. الان قیمت مقنعه های ما در فروشگاه ها 6500 تومان برای مقنعه های ساده و 9500 تومان برای مقنعه های آنتی باکتریال است. درحقیقت قیمتش به نسبت بسته بندی خاص آن و ویژگی آنتی باکتریال آن با سایر محصولات تفاوتی ندارد.



به سراغ پارچه بروجرد برویم. ویژگی خاص پارچه بروجرد که در مقنعه ها هم استفاده می شود چه بوده که سالهاست مورد رضایت خانم ها قرار گرفته؟



بگذارید از نظر مشتریان آن را بررسی کنیم. چون ما در یک نظر سنجی از خانم ها درخواست کردیم احساسشان را نسبت به پارچه های ما بگویند. مجموع نظرهای آنها را می توان این طور دسته بندی کرد: دارای ترکیبی مناسب از الیاف، لطافت پارچه، رنگ شفاف و پردوام، دوخت ظریف و مقاوم، ابعاد مناسب، دارای ضخامت های مختلف (برای گرما و سرما)، تنوع رنگ بندی، اتو پذیری بالا و دوام زیاد.



درباره محصول جدید یعنی مقنعه آنتی باکتریال بگویید، این مقنعه ها چه خواصی دارند؟



استفاده طولانی مدت از مقنعه های معمولی و بالاخص انواع غیر معتبر و نامرغوب آنها در زمان های مختلف به خصوص در فصل گرما می تواند مصرف کنندگان را با مشکلاتی مواجه کند. بر همین اساس شرکت نساجی بروجرد برای اولین بار در ایران توانسته با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و با توجه به اصول زیبایی شناسی پارچه آنتی باکتریال را تولید کند. به دلیل آنتی باکتریال بودن مقنعه های بروجرد و به تبع آن بو نگرفتن و کثیف نشدن مقنعه، نیاز به شستشوی کمتری داشته و دوام جنس و رنگ آن بیشتر می شود. البته   خاصیت آنتی باکتریال این کالا باعث می شود که پس از ده ها بار شستشو در محصول باقی مانده و  به آسانی از بین نمی رود .



این مواد آنتی باکتریال هیچ ضرری ندارند؟



نساجی بروجرد برای رفع نگرانی مصرف کنندگان از عوارض ناشی از خاصیت آنتی باکتریال محصول، ضمن بررسی و آزمایش های گوناگون فنی و علمی در مراکز خود ،آن را به تایید آزمایشگاه های معتبر مرجع نیز رسانده است. مواد آنتی باکتریال از کشور سوئیس وارد می شوند و کاملاً دارای استاندادهای بین المللی است. این مواد با تار و پود پارچه آغشته می شوند و خواصی که مد نظر ماست را به پارچه اضافه می کند. همچنین تا چند وقت دیگر نشان استاندارد این محصول هم داده می شود.



به این مقنعه ها نانو هم گفته می شود. کاربرد این عبارت هم درست است؟



خیر. ما وقتی می گوییم آنتی باکتریال خیلی از افراد آن را با نانو اشتباه می گیرند. این چیزی است که وزارت بهداشت هم راجع آن هشدار می دهد. چون مواد نانو بسیار مضر هستند برای پوست و حساسیت های زیادی را ایجاد می کنند. اما آنتی باکتریال برخلاف نانو هیچ عوارضی ندارد.



آنتی باکتریال بودن این مقنعه ها چه مزیت هایی را برای خریدار آن دارد؟



 مهمترین مشکل خانم ها عرق کردن سر و بوی بد مقنعه است. این مقنعه ها با مزیت هایی که دارند مشکل مهم خریداران را حل کرده اند. من به اختصار خواص آن را می گویم: ضد قارچ و ضد ویروس (جلوگیری از خارش سر)، خاصیت آنتی استاتیک (کاهش میزان الکتریسیته ساکن)، جلوگیری از انتقال و رشد باکتری ها، قارچ ها و میکرو ارگانیسم های بیماری زا (مراقبت های بهداشتی)، کاهش بوی بد ناشی از تجزیه یا فساد میکروبی و کمک به حفظ بهداشت فردی (برطرف کننده بوی بد سر)، ایمنی برای مصرف کننده و سازگاری با پوست (جلوگیری از عفونت های پوستی و ریزش مو)، مقاوم در برابرعرق بدن (ماندگاری خاصیت ضد میکروبی)، مقاوم بودن در برابر نور- کلر و تکرار عمل شستشو (حفظ کیفیت کالا).
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۱۷
  • ۵۲۲ نمایش
  • مقنعه بروجرد

آلین

حجاب محجبه

مقنعه

مقنعه بروجرد

مقنعه رنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی