مقنعه بروجرد

تولیدی و فروش انواع مقنعه بروجرد

مقنعه بروجرد

تولیدی و فروش انواع مقنعه بروجرد

تولیدی و فروش انواع مقنعه بروجرد

خرید آنلاین از سایت www.alinstyle.ir

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • مقنعه بروجرد
  • مقنعه بروجرد

انتخاب مدل مقنعه در میان انواع طرح های مقنعه دانشجویی و اداری یا حجاب لبنانی کار ساده ای است زمانی که بدانید کدام مدلها مناسب فرم صورت شما خواهند بود.
 انتخاب مقنعه و تناسب آن با فرم صورت:
در رابطه با هماهنگی فرم مقنعه با صورت نکات با بستن روسری و شال متفاوت است چرا که بخشی از انتخاب روسری و شال متناسب با فرم صورت مربوط به طرح آن می شود که در مورد مقنعه این مسئله کمتر مد نظر است چرا که اکثرا مقنعه ها با پارچه ساده دوخته می شوند و تنها طرح های تزیینی روی انها در قسمت دورگردن و بالای سر است. با بیان تمام این نکات باید گفت که فرم تا زدن مقنعه و طرح های تزیینی روی آن بایستی با توجه به حالت صورت انتخاب شوند در این بخش به طور خلاصه نکاتی را خواهیم گفت که شما را در انتخاب مدل مقنعهراهنمایی خواهد کرد.

  • مقنعه بروجرد


در شروع فصل بازگشایی مدارس دانش آموزان و دانشجویان به دنبال خرید لباس های مدرسه و دانشگاه هستند. یکی از بخش های ضروری لباس های خانم های دانش آموز و دانشجو مقنعه است. انتخاب و خرید مقنعه مناسب نیاز به دانش کافی درباره کارکرد و جنس مقنعه‌ها دارد. شما در این مطلب همه چیز درباره مقنعه را خواهید خواند.

  • مقنعه بروجرد

آموزش دوخت مدل های مقنعه با الگو :

 
در این مطلب برای شما آموزش دوخت مقنعه را اورده ایم .در مجموع مقنعه ها 5 نوع هستند، انواع و آموزش دوخت آنها به صورت زیر است.
1- سه گوش 100-90 سانت پارچه
2-چانه دار و نقاب دار
3- سه گوش ابر دوزی
4- نمازی
5- لبنانی

  • مقنعه بروجرد

برنامه اندروید ‏«آموزش دوخت انواع چادر و مقنعه»

http://cafebazaar.ir/app/?id=lion.pc.chador&ref=share

  • مقنعه بروجرد

 خانمی را سراغ دارم که در بیشتر مراحل زندگی اش از مدرسه تا دانشگاه و محل کار تا به حال مقنعه های بروجرد را نپوشیده باشد. از همان ابتدا مقنعه های بروجرد به علت کیفیتی که داشت فروشندگان آن را گرانتر می فروختند و می گفتند بهتر از این  نداریم. بعد از گذشت سال ها هنوز هم اسم این مقنعه را که می شنویم حس نوستالژیکمان گل می کند و یاد دوران مدرسه و دانشگاه می افتیم. چند سالی است که شکل و قیافه مقنعه بروجرد هم مدرن و امروزی شده و در حقیقت این شرکت  اقدام به تولید مقنعه هایی کرده که پارچه های خودش باعث شهرت چندین ساله آنها شده بود. حالا ویژگی آنتی باکتریال دارند و در بسته بندی جدید زیباتر به نظر می رسند. اگر جزء کسانی هستید که در مراحل مختلف زندگیتان اثری از این مقنعه ها به جا مانده حتما این گفتگو را بخوانید. ما به سراغ شرکت حیات گستر بروجرد رفتیم و با سمیه قادری، کارشناس ارشد بازاریابی و مدیر مسئول بخش فروش مقنعه این شرکت گفتگو کردیم. 


  • مقنعه بروجرد